diloscn aynen cnim ben gecen gun bi meyve yedim onuda grubumuzda paylastim kirmizi bi meyve herkez basladi elini yika vucuduna surme bilmem ne halbuki 9 ay boyunca yedigim en cok meyve ve hayatta yikayarak yemem yani kokusu ve tadi gitmesin die ve illaki pazardan alirkende tadi icin yiyip elimi yikamamisimdir 🙈 ozaman way halime 😀 inanma canim babaninda dedigi gibi icini ferah tut rabbimin izniyle hic bisey olmaz