Kizlar Haziran sonu temmuz başı gibi doğumum olacak inşallah. Özel bir kurumda öğretmenim Haziran ortasi gibi kurum da tatile girecek. Ben Mayıs başında 32. Haftamda doğum iznine ayrılacağım ama 16 haftalık iznim bitmeden kurumla sözleşmem haziranda bitiyor. Yine de doğum parasi alabilir miyim nasil olacak sigorta kesilirse