GamzeKa Merhabalar çok kararsız kaldım kızım olacak Allah’ın izniyle isim olarak ikilemde kaldım sizce Asena Dua mı Asya Dua mı yoksa sadece Dua mı 😂🤗
Fidan3594 GamzeKa sadece dua olmaz diye düşünüyorum Asya dua daha iyi olur en azından seçme şansı olsun.