Iyi günler kızlar 19+3 haftalık hamileyim bogazim 3 gündür ağırıyor 3 gün önce dr gttim bogazda şiş ve kızarklık var yapılcak birsey yok dedi sıcak şeyler tüketeceksin dedi bugünde çok halsizim başımdan tut ayaklarıma kadar her tarafım ağırıyor sızlıyor başına gelenler sizler neler yaptnz acaba ?