Akdenizbebisi Minikbirkalp o doktor güzel mi tıp hastanesindeki doktorları pek beğenmiyorum ben onu denemedim ama 🤷🏻♀️ Diger doktorlar kötü
MugeYcl Minikbirkalp harika bir doktor bende ona gidiyorum ama orda sezeryan olmadıgı için hastaneden emin olamadım acil durumsa sezeryan gerekse ne olcak düşüncesyle emin olamadım ama buhara hanıma hayranım bende yarın gidicem o zaman sorucam
Minikbirkalp Akdenizbebisi bence süper bi doktor ben çok seviyorum çok ilgili çok samimi çok cana yakın bi doktor tavsiye ederim bi dene bence ama muaye ücreti biraz fazla 145 tl
Minikbirkalp Akdenizbebisi onu henüz sormadım ya perşembe günü kontrolüm var sormayı düşünüyorum her gittiğimde sorucam diyorum ama bebeğin kalp atışını duyunca unutuyorum 🥰😘
Akdenizbebisi Minikbirkalp sorunca bana da söyler misin 🙏🏻 Birkaç kez sordum telefondan muayene ücretini bile söylemediler
Minikbirkalp MugeYcl sezeryan konusunda bi bilgim yok malesef ya bende perşembe günü gidicem doğum fiyatı hakkında da konuşucam