Kızlar ilk 50 mg içeçekte 155 çıkmıştı daha sonra 75 mg şeker yüklemesi yapıldı ilk 190 sonra 170, açlığımda 82 çıkmıştı doktor şekerin var dedi ve beni diyetisyene yönlendirdi şimdi diyet yapıyorum fakat birebir uygulayamıyorum yiyorum yani ama hiç 130 görmedim sürekli 115-109 falan cıkıyor tokluk sizce doktor insülin verirmi ve ben bundan 2-3 hafta sonra diyeti bırakırsam bişey olurmu sonucta hamileym canım istiyo bazı şeyleri yemek şekeri olanlar siz neler yapıyorsunuz