Srnx MerveMen bende aynıyım canım haftaya kontrol var bu zamanlarda haftada 500 gram alıyor bende normal istiyorum ama eğer 4 kilo olursa hem kendine hem bebeğe strese gerek yok ben şöyle dusunuyor7m ne güzel bebeklerimiz toparlanmış olacak
abilgili MerveMen ah tamam başka bir yorumda 35 yazıyormuş 🙈Normal o zaman, yani aslında bence siz hiç endişe etmeyin, çocuk gayet haftasına göre kilo almış, 40’ı beklese bile 4000’i aşmaz bence.
Cz34 MerveMen başka doktora gitmeyi dene bence sezeryan olma bazı doktorlar dediğim gibi uğraşmak istemiyor
Melihaaa sonsuzadek süt muz kaşar peynir sebze yemekleri vs normal herkesin yediği şeylerden yiyorum extra bişey tükenmiyorum güzelim 😊
Melihaaa Cz34 kaçıncı haftada yaptı benim doktor olur diyo ama kolu kırılır bişey olur vs diye korkutuyor
Cz34 Melihaaa ayy doğum pozisyonundaysa çocuk neden kolu kopsun bu doktorları anlamıyorum abartmış ve sizi korkutmuş doktor değiştirseniz yardımcı olur 39 da doğum yaptı sanırım çok zor yaptı 37 hafta açılması başlamıştı tahminim baya yürüyüş yaptı etti zorladı
Melihaaa abilgili yani benim haftamdakiler 2650 benim 3400 çok şükür maşallah diyin kızlar bebişimize nazar değmesin😊 şeker yüklemesi yaptırdım ama bende şeker çıkmadı sadece iri bebek olduğu için önlem amaçlı yaptırdım
mls23 MerveMen benim kizim icinde oyle demisti 3650 ve 38+4sezeryanla dünyaya geldi tam 3 kilo 100 gr dogdu ultrsn kilosu net olmayabiliyor canim
Prenslerinin_annesi mls23 banada 2.oglumda 36 haftalıkken erken dogum la dogdu 2600demişti 2960 dogmustu
MerveMen mls23 benim karnımda çok aşırı büyümedi. Doktor ultrason bizi yanıltabilir de diyor ama cümlenin sonu riske atmayalımla bitiyor hayırlısı bakalım
HaticeeKckylmz MerveMen tam 38+2de ılk doğumum olmustu 3780ıle normal suan tekrar hamıleyım 37+2 nekadar oldu bılmıyorum normal olması ıcın beklıyorum en son bi risk teşkil ederse sezeryan olurum heralde
Melihaaa Cz34 aynen sizin dediğiniz gibi başka doktorada başvurucam eğer aynı şeyleri o da söylerse bu doktoruma devam edip kaderime boyun eğerim napayım🤷🏻♀️
Kulani MerveMen 4000 ile saatlerce sancı çekim normal doğumu bekledim ve başaramayıp sezeryanla dünyaya getirdim kızımı. açılma olmadı ve kızım inememiş. kiloyla alakası varmıdır bilmiyorum tabi.
mls23 Prenslerinin_annesi doktor zaten soyluyor eksi 200 arti 200 diye beklenilen olmayabiliyor canim
Nrslbkc @HnY kesinlikle katılıyorum yeğenimin eşi doğum yaptı bir hafta önce doktor kilosu 4000 normal doğum olmaz diye sezeryan yaptı vere bebek 3200 gram doğdu. Cihazların yanılma payı yüksek
Aysglengn Aynı şeyleri bana da dedi doktor , 32+2 yiz şu an 31+6 da gittim doktora 2.090 gr , bu gidişle 4 ü geçer dedi bana 🤦🏻♀️Normal yapamazsın vs dedi ☹️Bu doktorlar da göz korkutuyor veya sezeryane zemin hazırlıyorlar gibi geliyor bana