Mom46 Kızlar yarın tetenoz aşımın 2. Dozunu olcam 1.doz yapıldıktan sonra hiç ağrım felan olmadı ama 2.doz çok ağır diyolar sizcede öylemi ağrı felan yaparmı?
Adsmyr Mom46 bnm ilk doz çok ağrımamıştı ama ikinci doz da daha çok agrım oldu iğnenin olduğu yer şişti kıpkırmızı oldu 4 gün oldu vurulalı hala geçmedi
Ayfer1992 Bende geçen hafta yaptırdım ilk dozda çok ağrım olmuştu şişmişti kolum ama ikinci dozda hiç bir sorun yaşamadım