UrasEgeninannesi Selam kızlar. 10+3 olduk çok şükür. Ama bugün sanki hiçbir belirtim yok. Ne öğürmem oldu ne iştahsızlığım ne karın ağrım. Belki de psikolojik olarak bilmiyorum. Bide gece kabus gördüm bebeğimi kaybettiğimi gördüm. Bugün de sanki hiçbirşeyim yokmuş gibi hissediyorum.sizde de oluyor mu bu. Büyük ihtimalle psikolojik ama insan yine de kötü hissediyor kendini. Düşünmeden edemiyorum. Mart a kadar da kontrolüm yok şu an 😔
pink01 UrasEgeninannesi bebekte bi sıkıntı varsa belirtiler olması gerekenden daha çok olması bekleniyor hiç kusmayan biri çok kusmaya başlamış mesela kalbi durmuş bebeğinin o yüzden 10. haftadan sonra belirtilerin yok olması beklenir zaten normal şartlarda
Canan_3547 UrasEgeninannesi icini ferah tut canim bagzen oyle belirtler kaybolyor veya bebek harketlerinde azalma olyor bu gibi durumlar cok normal uyumdan once ayetel kursi okmanizi tavsiye ederim :)
Kbrahrl UrasEgeninannesi canım artık belirtilerin kaybolabilir 2. Trimestere az kalmış benim ilk 9 hafta oldu sonra kayboldu 19. Haftadayım daha olmadı bi belirti ☺️ Eğer çok endişeleniyorsan kontrole git için rahat etsin
1prensesannesi UrasEgeninannesi bence içini rahatlatmak için bi kontrole git böyle bi sıkıntı ben yaşadım
UrasEgeninannesi pink01 gece öyle kötü bir kabus gördüm ki sanırım gün boyunca da bunun etkisinde kaldım. Dualar okuyorum her an. Bide dün öğürme tarzı şikayetlerim vardı bugünde üstüne olmayınca kabusun etkisiyle kendimi kötü hissediyorum sanki bebeğime bişey olmuş gibi korkuyorum. Allah hepimizin bebeklerini korusun
UrasEgeninannesi Canan_3547 zaten çok şükür öyle çok mide bulantım çokça şikayetlerim olmadı hiç. Ama yinede kendini belli ediyordu. Kiminde hiç olmuyormuş. Gece de kabuslar görünce bugüne kötü başladım biraz diyebilirim
UrasEgeninannesi Kbrahrl evet 9-10. Haftalarda belirtiler azalıyormuş duymuştum bende. İçgüdüsel olarak insan yine de korkuyor. Evhamlı bir yapım yok aslında normalde ama hormonlar mı diyeyim ne diyeyim bilemedim 🤦🏻♀️
Mrvts UrasEgeninannesi canım bende 9+3 üm çok kasık ağrım olurdu inan 4 gündür bıçak gibi kesildi ağrılarım bitti şimdi arada bel ağrım oluyor bende arastrdim kontrolüme de 3 hafta var olabiliyormuş böyle ama yine de için rahat etmiyorsa git bı kontrol ettir inşallah sağlıkla doğurmak nasıp olur ☺️
UrasEgeninannesi Mrvts 8.ve 9.haftalarda bel ve kasık ağrılarım yoğundu benimde azaldı çok şükür olmuyo hatta da diyebilirim. Eğer bu endişem devam ederse bi doktoruma danışıcam bakalım
1prensesannesi UrasEgeninannesi ya aslında çok gidip geldim yazmak için ama bence bi git ben 8haftalıkken kontrole gittim herşey yolundaydı kalp atısını da almıştık bebeğin tabi diğer kontrol 12haftamdaydı benim de birden bulantılarım durdu aşırı yemek yemeye başladım hamileliğimi hiç hissedemedim çünkü önceki gebeliğim dogurana kadar bulantılı geçti herkes normal dedi bende öyle diye günümü bekledim gittiğimde malesef bebek 9haftalık görünüyodu ve kalbi durmuştu 3hafta da öyle karnımda kaldı Allahtan bana bişey olmadı sonu kürtaj oldum ama peşine 3ay sonra hamile kaldım bu korkuyu çok yaşadım Allah kimseye yaşatmasın zor 😔
Balance UrasEgeninannesi buyuk ihtimal psikolojiktir bnmde malesef belirtilerim kayboldugunda korktugum basima gelmisti ama aniden iyi hisseden mide bulantisi agrilari birden kesilen cok tanidigim oldu Cok guzel de devam ettiler hamileliklerine herkeste bir olmuyor Bnce bir doktorunuza danisin
Balance 1prensesannesi sanki ben yazmisiim gbi hissettim birebir ayni seyler olmustu bnada oyuzden en iyisi icini rahatlatmak icin doktora danismak
1prensesannesi Balance evet bende o yüzden ilk olarak doktora bi görün dedim bilmeyen anlamaz malesef bunu da ilk defa yazdım hamile birinin postuna çünkü strese girsin istemem ama hayat ne getirir bilemeyiz
kedilervekaranfil Benim de tam o haftada belirtilerim kesilmişti çok endişendim kontrole gidene kadar kendimi her şeyin yolunda olduğuna ikna etmeye çalıştım, çok şükür her şey yolundaymış sadece vücut artık hamileliğe alışmaya başlamış 🌱🌸
Cicekk12 UrasEgeninannesi bende 1 gün çok belirti olur iki gün hiç olmaz doğurana kadar bu endişeler hiç bitmicek sanırsam birde ilk gebelik olunca çok tecrübesiz ve çaresiz hissediyor insan kendini o hormonlarla alakalı oluyor canım zaten bende öyleyim merak etme
Bellybuton UrasEgeninannesi hergün olmazki benim birgün hic belirtim bulantim olmazdi 2 gün sonra birden hepsi geri gelirdi o yüzden canini hic sikma dua et bol bol 🌸