Bende 34 de gitmiştim yaptırmaya ama sonrasında misafirliğe gitmek zorunda kaldık yıkanamadım diye hemen enfeksiyon oldu bende. Şimdi 37 deyim daha kısalar bilmiyorum ki ağda alır mı onu. Bende çok korkuyorum bi anda doğum başlarsa diye ama artık öyle olursa jilet vurup giderim artık 😕