yagmurmina12 Selam anneler. Doğumuma bir hafta kaldı benim gibi günü belli olan çok az kalan anneler ne durumdasınız heyecan var mı 😊
Arzu0101 yagmurmina12 son 17 normal doğum bekliyoruz ne zaman gelirse artık prenses 😍 baya heyecan var zaman geçmiyo valla
Nrslbkc @yagmurmina12 son 11 🙈 sanırım azalınca hiç geçmiyo çok özledim Rabbim hepimizi kavuştursun hayırlısıyla🤲🏻🤲🏻
yagmurmina12 Nrslbkc insan içindekini özler mi özlüyor gerçekten bende çok özledim son 6 inşallah 🥰 Rabbim sağlıkla kavuştursun 🤲🏻
Yaseminkaann Son bir hafta :( heyecan stres korku herşey iç içe bel fıtığı hastasıyım sağ bacağım uyuşuk ve basamıyorum bunu yaşayan var mı aranızda tek dileğim doğum sonrası inşallah geçer😭
yagmurmina12 Yaseminkaann Allah yardımcın olsun benim de sol kalçamda ödem var şimdilik sıkıntı yok ama doğumdan sonra ne olur bilmem. Daha önce hacamat ve sülük tedavisi baya iyi gelmişti