Merhaba arkadaşlar
Bebegimde gelişim geriliği var ve beklemek riskli oldugu için bir an önce normal yolla gelsin istiyorum.
Bol bol yürüyüş, eğilip kalkma, ahudu yaprağı çayı, tarçın, hurma, ilişki, meme masajı yapıyorum.
Ara ara sancım oluyor, bebek normal dogum pozisyonunda ve doktorum eli ile bir cm açılma yaptı bir hafta önce.
Hala belirti yok. Doktorum 41 e kadar bekleyelim diyor, olmadı suni sancı. Ama ben sabredemiyorum. Geçmiyor günler, gerçekten beklemek çok zor artık.
Paylaşmak istedim