addie487 Svdaa canım fatih devlet hastanesinde Dr Zekeriya Saçma’ya gidebilirsin. Gayet güler yüzlü ve anlayışlı bir doktor. Muayne sırasında seni dinliyor, senle ilgileniyor.
Gzdnr Svdaa merhaba canım fatih devlet zekariya saçma birde Neslihan diye bir bayan doktor soyismini unuttum ikiside güzel doktor ama zekariya için muayene açtı diye duydum Neslihan hanımda gerçekten güzel ilgilenen bir doktor
Fatma60_ Svdaa farabiye bi gitcem normalde kontrollerim pendik medipolde ama canan hanım suyun fazla dedi onunteyit etmek için bi devlete görüncem
Svdaa Fatma60_ bende canan hanıma gidiyorum ama gebzede teyzemde kalıcam bir süre orda bir devlete gitmek istiyorum özellerde tahlil fln pahalı oluyor her zamanda maddi anlamda müsait olunmuyor malesefki..
CigdemMeryem Gebze Yüzyılda Akın bey ve Çiğdem Hanım çok iyi,Medical Parkta Mine hanım çok iyi, 10 yıldır orda yaşıyorum ve çevremdeliker hep bu doktorları önerdi.Devlet olarak Darıca Farabi iyi ama doktorlarını bilmiyorum canım
Leylasnsy Svdaa ben medical park gebzeye gidiyorum dr burhan şeker soyadı gibi şeker gibi bir beyfendi. Çok ilgili. Merak ettiğin herşeyi sen sormadan cvblıyor ultrasonda uzun bakıyor. Ben memnunum. Martta ikinci kontrollerim var bakim 🥰
Leylasnsy Svdaa muayene 265₺ verdik. Doğum ücretlerini sormadık. Bizim için önemli olan güleryüzlü olması güzel karşılaması ilgili ve detaycı olması önemli. O yüzden çok memnunuz biz. Tavsiye ederim.
Fatma60_ Svdaa sen diyon devlet millet özelleri yazmış darıca farabi düşün iyidir diye düşünüyorum gebzeye yakın