Fasulyemm benim 1.140 çıktı.dediginiz gibi 2. Yapcaz haftaya 100 mg. Ama ben asiiri dikkat ettim gittim baktım cocugun suyu normale dönmüştu ve 2 kilo vermiştim.dediki yapmayalım ozaman çıkacağını düşünmuyorum böyle dikkat edersen dedi.koruma altına alicaz ama dedi,sekerim öncesinde de yoktu zaten,diyetisyene yolladı dikkat ediyorum.sukur gerek kalmadı bende oyle insulune falan.