HappyMotherbaby İsim konusunda sürekli kararsızlık içindeyim sizlerde düşüncenizi paylaşırmısınız lütfen 6 . Ayımızdayız ve artık bi isim vermek istiyoruz veremiyoruz 🤦🏼♀️Düşündüğümüz isimler Dora-Aysima-Asel artık bu üçünden biri olsun istiyoruz sizce hangisi 🤔