Kubraturgut fatma1993 merhaba larr bizde 29+2olduk iyiyiz çok şükür 🙏 isim düşünüyoruz bulamadim hala
Hazalce fatma1993 iyiyiz şükür bir yaramazlık yok olmasında daha çok yol önümüzde sizin nasıl geçiyor hamileliğiniz
fatma1993 Aysen2709 aysen galiba isminuz sizde durumlar nasil bebek hareketleri agri sancu bi farklilik var mi
Aysen2709 fatma1993 iyiyiz canım allaha şükür bi sıkıntımız yok haftaya doktir kontrolum var merak ediyorum kızımın kilosunu boyunu
BahaarS 28+1 olduk bizde arada sırada vajinada ağrı hissediyorum, karnımda taş gibi semsert oluyor inşallah normaldir 🙈😊
BahaarS fatma1993 normal yani dimi korkuyorum ilk çocuk ya tecrübesizim bir de önceki gebeliğim ölü gebelikti o yüzden bunun üstüne çok düşüyorum Rabbim hepimize sağ Salim kavuşmayı nasip etsin 💕
fatma1993 BahaarS benimde ilk gebelik canim benim 28 de oyle oldu hatta dun son gunuydu karnim nasil sertkesti sanki karnim patliycak
BahaarS fatma1993 bu uygulamayı bu yüzden seviyorum anlık herşeyi paylaşabiliyoruz 😊 herkes az kaldı diyor ama benim için vakit geçmiyormuş gibi 😅
fatma1993 Kubraturgut bn buldum da bn daha bebek icin bi sey alamafim o yuzden kafam takiliyr oraya sadeve