Sheyda Tüp bebekle hamile kalan hanımlar kacıncı haftasındasınız tüp bebekle hamıle kalınca neye gore hesaplanıyor
Hazalce Sheyda ben 28+5 günlük hamileyim transfer gününden 14 gün önce be kaç günlük transfer edildiğse onuda ekleme yapıyorlar mesela benim 3 günlük embriyodu +3 yaptı doktor
Ozget Sheyda bende tup bebekle hamileyim 17 +5 im. Doktorum transfer tarihine +17 gun ekle dedi. Ekledim tam tamina dogru cikiyo siz ne kadarliksinz
Sheyda Tesekkur ederim hanımlar bnm 27 ocak transferim oldu 8 ocak ta kanda gozuktu bu carsamba kese gormek ıcın cagırdı doktorum 2 tane embrio kondu bana ıkısıde tuttumu bılmıyorum
DamlaNur29 Sheyda değerin nasıl yüksek mi ilk tüp bebekmi benimde ilk ama 2 tane koymadı doktorum yaşım genç diye
Sheyda Benım ılk transferim tutmadı arkasından polıp amelıyatı oldum bu ıkıncı transferim bu tuttu allaha sukur ama doktorum degerıne gore ıkısı de tuttu dıyemem kesede gorecegız dedı benım yasım 30 yas ustu o yuzden koydular
Dilek2020 11+3 günlük gebeyim iki embriyo kondu 1 tane tuttu son regl tarihini baz alıyor doktor sağlıcakla gelsin mucizelerimiz🙏🏻
BusraDevlet83 Sheyda Güzel yükselmiş gibi görünüyor. Benim de yaşım 36. Bana da iki embriyo transfer ettiler. Biri söndü, biri tuttu. Çok şükür 23 haftaya giriyoruz. Sizden güzel haberler bekliyorum. Bu değerlerinize göre olumsuz düşünmüyorum.