Yasemin58 Kızlar 50 cmi geçkin doğan bir bebek 50 cm yenidogan kıyafeti sizce ne kadar sure Giyebilir?tecrübesi olan,yoksa 0-3 ay almak daha mı mantıklı?
Kaderdrsun12 Yasemin58 yenidoğanla 0-3 arasında çok cm farkı yok o yüzden ben zıbınlarının çoğunu 0-3 aldım
busrasahinn Yasemin58 ben oglumda 3 takım 2 de tulum almıştım 0 3 ay 1 ay bile giyemedi tam olarak 3 6 ya geçtik 2980 gram 50 cm doğdu oğlum bu arada hatta örnek vermem gerekirse 21 günlükken erken mevlut yaptım 0 3 ay almıştım kıyafeti olmadı yeniden aldım 3 6 ay
Faray Yasemin58 benimde ilk ama yine de yazmak istedim, hem biraz yenidoğan hemde biraz 0-3 ay alacağım ne olur ne olmaz diyede birkaç adet 3-6 ay alacağım.
Dorukunannesi95 Yasemin58 50 cm olanlar 1 ay idare ediyor tam oluyor. 0-3 ay da benim oglan 2 ay giydi sonra olmadi ama bebegim kilolu biraz benim o yuzden
Kaderdrsun12 Yasemin58 daha onları almadım cnm ama bir kaç tane yenidoğan alıp geri kalanını 0-3 almayı düşünüyorum çünkü çok çabuk büyüyorlar ☺️
busrasahinn Yasemin58 aynen bildiğin giyemedi 🙈 o yüzden bu sefer her aldığımı 3 6 ay alcam 3 takım da 0 3 ay alırım büyük geliyo ama 1 2 haftada topluyolar ne olduğunu anlamiyosun bile ayaklı almicam hiç mesela onları da uzun süre giyemiyolar 😂
Erbualp Yasemin58 benim oğlum 53 cm doğmuştu boydan olamadı malesef giydiremedim 🙈 şimdi 28 haftalık hamileyim 2. Ye onun da boyu uzun gidiyor o yüzden0-3 ve 3-6 ay alıyorum ben ☺️
Yasemin58 Erbualp banada 33 haftadayım 48 cm uzun olacak dedi o yüzden düşünüyorum nasıl yapsam diye😀