ozgei gebe kalmadan önce folik ve aspirine başlatmıştı doktor hamile kalınca iğne dedi ben arkadasimin doktora gitmsitim muayeneye gel sana klomen ve catlatma iğnesi uygulayalım yumurta takibi yapalım dedi hevesle kabul ettim umudum yoktu 1 tne 19 mm yumurtam oldu ilişki günlerine uyduk adet gunumde kan verdim öğrendim hemen 0.4 4000lik oksapar basladik kendime iğne yapmaya başladım korka korka bebeğimin için dedim sabredeyim herşey güzeldi aspirinde kullaniodum 7.haftada birgün lavaboya gitmstm bi kalktim kırmızı kan olmuş akmış kosa kosa gitti hastny3 hiç bisey çıkmadı kanda durmuştu progestan verdi ne olur ne olma diye bebek gayet iyi dediler kalbinde atıyor sevindik progestan bitirdim felan daha kanda gelmiyordu ve hep yattım bisey yapmadım yeniyıl olacağı zaman akşamına sildikc3 pembe gelen kan oldu dedim gitti kesin bu sefer gene dedim başıma geldi kesin eşim işten geldi kesilmedi kan ztn yine gittik doktor acı gerçeği söyledi 9.haftada kalbi durmus ben 11 oldum sanıyordum pai geni ve mthfr 1298c homozigotum