haticebayar Karnımın en alt kısmında zonklama tarzında ağrı var doktora perşembe günü gideceğim bi sıkıntı olur mu bilgisi olan var mı
haticebayar Gunes_ enfeksiyon olabilir sürekli oluyo çünkü tek kullanımlık toz veriyor doktor geçiyo ama tekrarlıyo yine