Merhaba bende 6. Haftadayken çok kötü soğuk algınlığı Geçirdim ve doktora görünmeme rağmen 1,5 ay devam etti ve doktor ilerlelemesi iki defa çok düşük dozda antibiyotik verdiği halde o kadar uzun sürdü hamilelikten dolayı bağışıklık sistemi düşüyormuş dikkatli olman gerek nane felan kullanma evi havalandır bazen alerjikte oluyor kbb doktoruna göründüm alerjik olduğunu söyledi verdiği ilacı kullandım düzeldim evin havasını nemli tutmaya çalış evi sürekli havalandır Allah yardımcın olsun geçmiş olsun