Aysekayahan fatma1993 agrım yok çok şükür ama hep yorgunum çok terliyorm bebegim 2 3 gundur bn karnımı sevince oynuyor gündüzleri sabahs karşı oynadigi icin gün icinde uyuyor galiba 😊
gokalpbus Maşallah bebeğim çok hareketli ağrım sızım çok yok ama artık sanki yavaş yavaş ağırlaştığımı hissetmeye başladım siz de nasıl?
fatma1993 gokalpbus benim bebegim surekli hareketli degil ama 28 haftaninda sonunda hareketibdegisti sanki boyle on kere ust uste pit pit diye atiyoe duruyoe boyle kalp atisi gibi