Nurunannesi17 benim ikinci bebeğim 7 aylıkken üçüncüye hamile kalmışım. Önceleri hiç sevinememiştim ama zamanla mutlu olmaya başladım. 30 haftaya kadar hiç bi alışveriş yapmadım. 30 haftada bi kaç tulum bikac zıbın aldım sadece. Bi de süslü isimli hastane çıkışı yaptırdım hepsi bu. 33+4 şuan daha hastane çantamı daha hazırlamadım. Yani ilk bebek gibi süs püs alışveriş ozenmiyo insan ama kucağıma almak için heyecanım aynı. Bu defa kız olacak belki biraz erken gelir diye bile umutlanıyorum. Ikinci doğacağı zaman da sanki ilkini sevdiğim gibi sevemezmişim gibi gelmişti hamileyken. Ama hepsi ayrı seviliyo. 10 tane olsa hepsini birbirinden fazla sever insan.