CimnazMusaferova Bu gun hamileliyimin 7 ci haftasindayim.dun elimi karnima koydum ve sanki kalp atisi hiss etdim.Sizde bebeyimin kalp atisini hiss etmiw ola bilirmiyim?
Nurunilkmucizesi CimnazMusaferova 7 cok cok erken pek mümkün oldugunu sanmiyorum o kendi kalp atişin olabilir :) Ama yinede Allah’ın kudreti ilahisi ❤️🤲🏻❤️
Kircicegi-34 CimnazMusaferova olamaz canisi😀 7.haftada cok zor hissedebilmen sabret gumbur gumbur oynayacak icinde birkac ay sonra
CimnazMusaferova Nurunilkmucizesi bende oyle zann ediyorum.kizlara sordum.bizde hiss etmiwdik diyorlar.Sadece boyle bir sey ola bilirmi diye duwunuyorum.Ilk defaydi
Buse0911 Kircicegi-34 nasil yani😊1 ay sonra 11 haftalik 2 ay sonra 15 haftalik olacak hangisinde gumbur gumbur hissedecek 😊bnde 13deym de hc bisy yok😂
Minikbirkalp 13 haftalık hamileyim daha 1 kere hissetmedim seninde hissetmen için çok erken bence cnm damarın atmasını hissetmiş olabilirsin
Minikbirkalp CimnazMusaferova canım ben 6. Haftada kalp atışını duyduk senin hareket hissetmen imkansız