Ilk 3 ay çok dikkatli olmalısın kuzum diğer zamanlar sürükleyebilirsin itebilirsin kaldırmak dışında bünyeden bünyeye değişir bise olma olasılığı ben hamileligimin ilk aylarında iki kez ev taşıdım valiler tüplü televizyonlar merdivenle 5.kattan indirip 6.kata taşıdım yorgan battaniye çırptım herşeyi yaptım allaha şükür bise olmadı bana göre çok sakinmamak lazım tabi eğer bi sorun yoksa düşük riskin yada başka bi sorun