Gizzz61 ah keşke sedece 2 gece bende öyle olsaydım da uyuyabilseydim.inanılmaz kasılmam oluyor. Taş gibi karnım.arada adet ağrısı gibi sancı vuruyor belimden kasığıma.genital bölgemde ağrı, bıçak saplanma hissi.4 gündür daha sık olmaya başladı.bu saat oldu o yüzden ayaktayım.gözlerimden uyku akıyor resmen ama yok uyutmuyor. Ayakta ve hareket halinde iken sorun yok yalnız.Allahıma şükür şurda kaldı 3 günüm.perşembe günü sezeryan ameliyatı olucam.