Ayse_Alper Seda3562 bende aldım canm 33 haftalığız henüz kullanmakta nasip olur inşallah biz çok severek aldık sürüşü kapanışı çok kolay ve basit şiddetle tavsiye edebilirm🥰
Gmzalp Seda3562 ben aldim 28 haftaliğim henuz kullanmadik ama beğenerek aldik saglam ve kullanisli geldi tekerleri buyuk ama tek tusla sokulup takiliyor rahat yani
aytii Seda3562 güle güle kullanın 😊 keşke kullanan biri yorum yapsaydı ben daha 23.haftadayım indirimdeyken almak istiyordum Ama emin de olamadım siz ne kadarlık hamilesiniz
Seda3562 aytii canım ben 27+5 im aslında arabayı sonlara bırakmıştık ama bugün e bebekteyken arabayı gördüm çok beğndim kapış kapış da gitti. Alacaksan internet sitesinde hala vardır☺️
Gg01 aytii ay sonunda tekrar indirime girecek bende ozaman alayım diyordum ama tek yönlü olması konusunu sevmedim suan casual bakacagım
Ceren92 Bugun indirimden aldim kutuda arastirip begenerk aldim artikk kullanip deneyimledigimizde anlicaz
Ceren92 Kiremit rengini aldim surusu falan rahat kolaydi tek elle katlaniyor puset guzel ama cift yonlu degil ne agir ne hafif orta
Seda3562 Ceren92 Ceren92 ben de çok beğendim bir daha baston araba almaya gerek de kalmayacak bu araba her iki işlevi görüyo. Pusetin oto koltuğu olma özelliği de var🥰
Ceren92 Oto koltugu tak cikar cok rahat katlanmasi tek tusla tek el grzdrken onde kahve yeri olmasida tatli;)
Seda3562 Evet çift yönlü değil ama her markanın düşündüren yanları var. Açıkçası sağlamlık genişlik benim için önemli . Bebeği arkaya yaslamak için tuş var , kahve koyma yerleri dediğin gibi bana güven verdi
Gg01 Seda3562 oto Mucize_istiyorum22 oto koltugu kac aya kadar kullanılıormus ben bu bu bilgiyi göremedim hicbiryerde