Benimde ilk indirdiğim program çok çokk memnunum.Sorma sebebim şu mesela siz 19. Haftanızdasınız ama doktor hep 1 hafta önden yani doldurduğunuz haftayı 20 yi anlatıyor ya,siz 19 um mu diyorsunuz 20 mi🙈
İnşallah derdimi anlatabilmişimdir🤣Bu arada nasıl program diye soran arkadaşlara şiddetle tavsiyemdir👍🏻