Bendede o haftalarda aynı sıkıntı vardı çok dert ettim doktorum geçer dedi gerçektende bebek yukarı çıktıkça geçti ama bizim kaslarımız normale göre daha gevşek sanırım 🙈 birde benim eskiden beri bir şey içsem hemen tuvalet ihtiyacım doğardı o yüzden bana 3litre fazla geldi onu 2litreye düşürüncede o sorunum kesildi.