Oznur_11 Kızlar herkes yaşar mi yaşamaz mi bilmiyorum ama yaşayıpta bilenler yalancı sancı kesilme vs tarif edebilir mi. Çok okuyorum bakıyorum ama birebir tecrübeden dinlemek daha yararlı olucakdir diye düşünüyorum
Medine_1992 Oznur_11 Canım ben 36 haftalığım 35 haftada başladı sancılar belden kasığa doğru inen bir agrı oluyor ve o arada karnın sertleşiyor yani sanki adet agrısı gibi ben bu tarz yasadım ve nst de sancılarım çok yüksek çıktı
Medine_1992 Oznur_11 canım adı yalancı sadece sen o sancıları hissediyorsun yaşıyorsun yani çıkar tabiki sadece gercek sancı düzenli olur ve gitgide şiddetlenir benimki düzensiz ama şiddetli çıktı
Medine_1992 Oznur_11 canım 30 lu haftalardan sonra olabiliyor ama önemli birsey benim riskli görüp alttan muayne etti acılmaya sebep olabiliyor