Arkadaşlar hiç bıkmadan usanmadan her ay kendime belirti arıyorum her ay farklı şeyler buluyorum bu ay da adetime 1 hafta var ama adetime 9 10 gün kalasıya önce göğüslerim agrıdı bugünde farkettim göğüslerim şişmiş erken değilmi sizce yumurtlama günlerini değerlendirdim varsa bile 1 haftalıktır daha erkenden göğüsler agrır şişermi sizce 😊🥰🙏