Esrakb Selam kızlar. 28. Haftadayım aşırı bir gaz sancısı ve karın ağrım var. Sağ kasıklarımda da ağrılar var. Sizde de oluyormu?
Handeaslan616139 Esrakb gaz olması normal canım yediklerinle alakalı olabilir yürüyüş yap İyi geliyor kaşık ağrın da çok normal