Canım bende aynı senin gibi muzdaribim gaviscon dable action kullanıyorum 3 dört günde bir şişe bitiriyorum neredeyse bir nebzede olsa yanmayı durduruyor ama bulantı hep devam doktorum malesef bir çözümün olmadığını biraz sabretmem gerektiğini söylüyor her gittiğimde