Ben de hep evedeyim ve hep bunalıyorum. Eşim bir haftadır şehir dışındaydı, ben de annemde kaldım zaten gündüzleri hep hastane işim vardı. Toplu taşımayla aç susuz hastane tahlil işleriyle uğraşmak bile evde olmaktan daha iyi geldi... Eşim iki gün önce döndü ben de eve geldim ve iki gündür yüzünü görmüyorum desem yeridir😞 annemden gelmesem daha iyiydi. Tamam işleri var ama bana da vakit ayırması gerekmez mi. İki gündür hapis gibiyim. Can sıkıntısından markete gittim 5 litrelik su aldım onu da taşımak ağrı yaptı 😄
Eşinizin annesine gidiyor olmanız bile iyi bir şey. Beni annesine bile götürmüyor, arabamız yok diye gitmiyoruz ama o istediğinde kendi gidiyor. Normalden haftada bir anneme giderdim birkaç saatliğine, çocuk olunca anneme de böyle sık gidebileceğimi sanmıyorum. Gelirse yine annem abim gelir başka gelecek kimsem yok. Kayınvalidemler aylardır uğramadılar evime. Yani insan gerçekten bir başına olunca herkese her şeye ihtiyaç duyuyor.