Zeyzeyka Kızlar 6+6 yım, sabah kalktım kahverengi leke vardı, günlük ped taktım takip edebilmek için hala geliyor akıntı şeklinde düşük tehlikesi olabilir mi hemen acile gideyim mi şaşırdım
BusraDevlet83 Zeyzeyka Hemen gidin. Hamilelikte kan ve leke normal karşılanmaz fakat çok gebe bayan yaşar bu durumu. Önlem almanız şart! Şuan şu dakika hemen gitmelisiniz. Progestan yada Proluton iğne verir. Geçmiş olsun. Paylasiminizi bekliyorum.
Kbra1213 Zeyzeyka hemen git canım Banada aynısı oldu düşük önleyici iğne yaptı serum verdi ve kan uyuşmazlığı vardı bizde onun için iğne yaptı sakın ihmal etme
Oznur_11 Zeyzeyka benimde 6. Altımda olmuştu. Çok küçük bir kanama var dediler. Progestan kullandım geçti. Zaman kaybetmeden sizde gidin. Korkulucak birşey yoktur ama tedbir önemli 😊
Cigdemveminik Zeyzeyka hastaneye gidin bncede bnmde o haftalarda olmştu bi kaç kez ilaçla geçti çok şükür umarm sizinde geçer biran önce
emremelike_757 canım hemen git baktır ama kahveyse leken yerleşme lekesidir bende de olmuştu hatta çamur gibi ped dolmuş haldeydi ama bebek iyiydi çok şükür şimdi 20 haftalıgız ❤️
Zeyzeyka emremelike_757 canım yerleşme kanamamı 4. Hafta gibi yaşadım adet gecikmesinde oyuzden tedirgin oldum bunda birazdan hemen gideceğim
emremelike_757 bu arada banada doktor progestan fitil verdi 9 haftalıga kadar fitil kullandım bol bol yat dinlen
BusraDevlet83 Zeyzeyka Merak etmeyin. Birşey olacağından yazmadım. Sadece önemsenir. Ve tedbir önemlidir. Korkmayın..
Zeyzeyka BusraDevlet83 geldim doktora şükür bi şey yokmuş gördük kalbide atıyordu, progestan verdi her ihtimale karşı kullanmam için, içim rahatladı 🥰
BusraDevlet83 Zeyzeyka Genelde Progestan veriyorlar. Gitmeniz çok iyi oldu. Bebeğinizin rahime tutunmasını sağlayacak o. Ben zaten olumsuz birşey düşünmemiştim. Çoğu bayan yaşıyor. Ben de başlarda çok yaşadım, hatta daha ağırını.. Bilgilendirdiginiz için teşekkür ediyorum. Bolca dinlenin. Ayağınızı arada bir yükseğe koyun. Zorlanmayin. Ilk üç ay çok önemli. Çok sevindim. Tekrar geçmiş olsun💜