Ebru52 doğum videoları falan izliyorum ama beni o kadar etkilemedi. Açıkçası o an ne olacaksa olsun, akışına bırak. Bu kadar strese girme lütfen. Sonu düşün sadece. Bebeğini kucağına alacaksın. Ben sadece o anı düşünüyorum. Doğum kısmını atlıyorum. 🙈