Sdtsdmr 20 Li haftaların başında şiddetli kaşıntıya maruz kalıyordum. Ne geceleri uyuyabiliyordum, ne de gündüzleri dışarı çıkabiliyordum oturduğum yerden yırtarcasına kaşımak istiyordum bazen kaçamakta yapmıyor değildim. Kaşındıkça sürekli yağ sürmeye başladım avucumun içiyle kaşıyordum gel masaj yapmış oluyordum hem kaşımış oluyordum 1 ay kadar bu şekilde devam etti şuan 27+0 ım kaşıntım gitti ve çatlamada olmadı (habercisi denir) belki çatlamak İçin hala erken dönemlerimizde olabilriz