Gzgr Arkadaslar 39.haftama girdim.Doktorum bir suredir kasilmalarin oluyor mu diye soruyor.Fakat ben hic bir sekilde bu kasilmalari hiseetmedim.Oluyodur ama sen anlmiyorsun heralde dedi kendisi.Nasil birsey bu kasilmalar yasayan varsa tarif edermisiniz?
gezentianne Gzgr Ben de dün post açtm kasılma böyle bişey mi diye 39+5 im kaç gündür karnım toplanıp açılıyp gibi ama agrım sızım yok
Znnre Sol tarafımda toplanıyor böyle semsert oluyor. Kasılma bu oluyor cnm benim de 37 fen fln beri oluyor bugün 40 +3 gelen giden yok
Gzgr Znnre Bazen bi sertlik olusuyor ama o sirada sanci olmadigi icin kasilma olarak hic dusunmemistim
Brcuylkn Znnre benim de 40+5 bende de gelen giden yok ne ağrı ne açılma, yarına kadar gelmezse mecbur sezeryanla alacak😔
Znnre Gzgr sancı olmasada toplanınca sertlesince ona da sancı diyorlar hatta ilk doğum belirtilerini oku 10 dakka sağda gelen kasılmalar da diyor lar
Adige09 Ooo kasılmalar bende 30.haftadan beri var semsert bisey toparlaniyor kaliyor öyle sag sol yapamiyirsun bi de benim oglan hareket ediyor kasılmalara kafa tutuyor galiba o anda müthiş bir baskı oluyor aşağı bölgemde 38+1 iz bu arada
Gzgr Adige09 o baski hissi ben de hic olusmadi dogurmam yaklasti kasilmalari anlayamiyorum daha diyorum kendime
Adige09 Znnre valla bu kasılmalar gerçek olsaydi şuana kadar 10 tane dogurmustum herhalde o kadar çok yaşıyorum ki sag sol fark etmiyor benim magnezyum kullanımı ile ilgili bisey zaten ✋🏾
Gzgr Adige09 Yani sertlesiyo gibi geliyo bazen tam olarak anlayamiyorum.Aaa burasi sert mi acaba burda mi toplandi gibi dusundugum oluyo😀
Gzgr Demettansa Doktorum bana 26.haftadan itibaren kasilmalarin oluyordur demisti yani normal oldugunu dusunuyorum.
Gzgr Adige09 Artik dikkat edicem bakalim kac kere sertlesiyo gunde diye sonunda kasilmalarim oluyomus dicem artik😀