Canımm aynı şeyi bende yaşadım şuan 34 haftalıgım inan o ilaçları 1,5 aydır falan içmeye başlamışımdır. Kan ilacı olarak ilk etapta bana pembe renk olan gyneferon diye hap varya ony verdi midene inmeden kusuyordum bardağı elimden bırakmaya kalmadan midemde ne varsa olduğu yere cıkıyordu. Balık ilacını zaten hiç içmedim. Doktorum şurup verdi onuda içmedin artık tiksinmiştim konusu açılınca midem bulanıyordu. Ve artık kansızlıgım anemi derecesindeydi öylesine düşmüştü. Sonra doktorum son çare olarak bana ferrum hap verdi. Artık bebek büyüdüğünden midir nedir bilmiyorum bu ilaç kokuyo olmasına rağmen burnumu tıkayıp içebiliyorum cok rahat bi şekilde. Senin hapının adı ne bilmiyorum ama hap değiştirmeye git bence.