Kzbn Belim çok ağrıyor özellikleyatarken. bunun sebebi öncesinde belfıtığı olmammı. Aynı durumu yaşayan varmı
ozlemoz13 Kzbn ben 🤦♀️ o kadar şiddetli ağrıyor ki, bel fıtığı çok etkiliyor bence. Özellikle yattığım yerden doğrulurken canım gidiyor sanki.
Buse80 Benimde belim değilde sanki sağ kalcamdan bacağıma doğru agriyor ozelikle yatarken kalkarken bel fıtığı olabilir mi acaba hamile degilken yoktu