Merhaba. 5+3 te kesemizi gördük 6.6 mm di 6+3 te kese 10.6 mm bebisi goremedik beta ise 8041 doktor olmasi gerektiği gibi sonucun geriden geliyor yada geç döllenme olmus olabilir dedi ama ben korkuyorum bos gebelik olcak diye tedavi sonrasi sürpriz yaptı kendiliğinden oldu doktorum endişelenme dedi ama mümkün değil gerçekten çok kafama takıyorum salı gunu gitcem adet tarihime gore 7 haftalik olduk bugün adet tarihim ise 29 aralik böyle olup sonradan gözüken varmi arada kasık agrim oluyor arada belim çok ağrıyor migde bulantim sabah oluyor gibi olup geçiyor göğüslerimin ustune yatamiyorum asiri bir agri yok dokununca hissediyorum bu arada kanamam lekelenmem yok çok şükür bilgi verirseniz cok sevinirim başım ağrıyor artk çok düşünmekten 😔😔😔