ahsennur6361 Oğlum normal doğumla oldu Kızım sezeryanla şimdi altı buçuk hamiyeyim sizce normalmi sezeryanmı olur ?
CanselMayis ahsennur6361 bunu doktorun bilir rahmindeki dikişlere vs bakmalı birde aradan gecen zamana o yüzden doktorunuza sorun derim ben
Canoglumbenm ahsennur6361 normal Doğum yapabilirsiniz diye biliyorum 6 yıl olmuş . Ama yine de doktora bir sorun