Hellotutu Merhaba, bazı doğum pozisyonlarının doğumu kolaylaştırdığını ve kesi, yırtılma vs. olasılığını en aza indirdiğini biliyorum. Sizler hangi şekilde normal doğum yaptınız ve deneyiminiz nasıldı?
Damla________ Hellotutu tek çare yürümek ben normal doğuma 2 cm açılma gerekiyordu uzun sancı cektim o yüzden son dk sezaryen istedim yurumedigim icin çok pişmanım onun dışında bebek nasil isterse öyle geliyor biraz
asyaa15 Leylus son aylar daha cok yürüyeceksin canım normal hayatta da fazla oturma kendinide yorma tabi
Damla________ Hellotutu ben doğum yaptığım gece 3 saat durmadan yürüdüm sancılı sancılı önceden yürüsem açılmam olurmuş o kadar sancıda çekmezmişim