__birafitap__ Kızlar 14. Gün negatif görüp sonra pozitif olan varmı idrat testinde negatif görmüştüm bugun kan vericem 🤲🏻
Mehtapakgl __birafitap__ canım bende 3 kere bu iğneyi oldum hep negatif çıktı. Olmadı yani. Sen yinede adeti bekle
Aysegulum27_ __birafitap__ bende çatlatma iğnesi vurulalı 14 gün oldu .12.gün test yapmıştım negatifti adetimi bekliyorım hiç bir belirtide yok .