Tugcegkc 11+6 günlük hamileyim elimi bebişin olduğu yere koydum diş gıcırdaması gibi çok hafif bir ses hissettim sanki, sizce nedir ? Biliyorum daha çok erken bir şeyler duymak hissetmek için
Zeyneptoprak Tugcegkc ses duyamazsınki canım hareket için. Bile çok erken karnın guruldamıştır yada gaz geçişi olmuştur
Duyguaydin81 Tugcegkc ilk gebeliğinse çok zor canım karın kaslarımız çok güçlü olduğu için ilk gebelikte en erken 16. Hafta en geç 20. Haftada hissedilirmiş ya bağırsaklarının sesini duydun yada gaz zaten çocuktan ses gelir mi ki 😊😊
Tugcegkc Zeyneptoprak ses hissettim gibi zaten tam anlatamadım😂 gaz geçişidir diye düşündüm ama sağ tarafımda bebek solda oluyor gaz sorunlarım genelde 😂😂😂
thaliasmom Tugcegkc ben de 7. Haftamda kalp atışı gibi elimi karnıma koyunca duyuyordum. Kız kardeşim kadın doğum hemşiresi hamilelikten önce de yumurtaliktaki kistimi elimde hissediyordum bana yumurtaliklarin yüzeye yakindir demişti. Şimdi 12. Haftamdayım elimi karnıma bastırınca sanki kalp atışını hissediyorum. Ama kendi kalp atisımdır diye düşünmeye başladım. Bazı hamileler erken hissedebiliyormuş. Bir de erkek bebekler erken hareketleniyormus
zelis63 thaliasmom canm bebeği hissetsen bile ki 7. Haftada imkansiz bisey bu bebeğin kalbinin atışını 40. Haftada bile hissedemezsin mümkün değil karnında atan senin nabızn hepimizde oluyor hamilelikte dahada güçleniyor
thaliasmom zelis63 evet kalbm daha hızlı attığı için aslında onu duyuyormuşum. Ben tabi ilk bebek olunca kalbini mi hissediyorum diye heyecan yaşadım;) acemilik çok zor ama çok guzel
zelis63 thaliasmom normal canm o bendede oldu dedim acaba bebek mi annem dedi o senin nabzın bu kadar erken hissedemezsin dedi 😅