Kızlar 3 aydır femara tedavisi görüyorum ilk ay büyüdü iğne vuruldum tutmadı. 2. Ay hiç yumurta büyümedi. 3. Ayım yani bugün kullandm femarayı bititnce gittim birden 19 mm olmus ilk gitmemde 19 mm yumurta ❤️😍😍😍 iğnemi vurulucam bugün. Sizce normal mi? Napmalıyım ne zmaanı değerlendirmeliiym? Ve kızlar önceki ay hergün yapmıstık eşimle bu ay gün aşırı deneyim diyorum👍🙏🏻