Hale0133 merhaba bende Adana'da yım bunu merak ediyordum inşallah yazan arkadaşlar olur da fikir ediniriz,buarada metro hastanesini yazan arkadaşlar metronun yeni doğan yoğun bakımı hiç iyi değil diyorlar bilginiz olsun özellikle oraya giden bir arkadaşim var doktoru demiski kuvez olayı olursa burayı pek tavsiye etmem demiş bilginiz olsun