Miniminikuss İlk gebeliğim , o yüzden kendime kendime devamlı kuruyorum. Vesveseden kurtulmak için bol bol dua ediyorum kendime , hepinize , herkese. Şuan bana en iyi gelen şeylerden biri bu. Kendimi motive etmeye çalışıyorum. Aklıma sizlere sormak geldi bana çok iyi geldi söyledikleriniz. Yalnız olmadığı bilmek şu dönemde insana çok iyi geliyor çok teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤️❤️❤️❤️