Elif2701 bizde bebeğim ile 5+6 gunluguz ilk kızimda 7 haftalık iken gitmiştim bebegimi ve kalp atışını duymuştum 5 haftalık kese görmüştüm sadece bu hamilelikte biraz daha tecrübe edinince acele etmedim 7 haftalık ilen gidicem bundada 1 hafta kaldı çok heyecanlıyım bir an önce şu 1 hafta gecsede bebegimi görsem duysam