Dudumuaz görüntüsü sürüşü çok güzel. Ben araç kullanıyorum pusetide oto koltugu olarak kullanırım diyerek görüntüsüne aldanıp aldım. Pişman olduk. Çok ağır bir zaman sonra özelliklede bebek biraz büyüyp bilinçlenincr dahada zor. Oğlum 1 yaşını bile doldurmadan hemen ucuzlarından baston bebek arabası aldık. Sürekli arabanın iskeletini çıkar portbebesini çıkar onu ona tak sonra çocugu al arabaya koy bide aynı şeyleri çıkarırken yapıyosunuz. Şahsi fikrim görntüsüne aldanıp alınmamalı. He birde aracınız varsa bagajınız iptal oluyor onuda söyleyeyim. Arabayı koyduktan sonra bir valiz koymak eziyete dönüyor. Yani kısacası biz severek aldık birsüre seve seve kullandık ama zorlaşınca hemen bastona geçtik. :)